Firmanavn med kant og gennemslagskraft

Det gode firmanavn skal være let at huske, det må gerne skille sig ud og det skal skabe den helt rigtige følelse i forhold til virksomheden.

Eksempel på visuel identitet og brevlinje

Få udviklet et unikt firmanavn

Den helt rigtige forretningsidé er på plads, men det er det unikke firmanavn til gengæld ikke. Der er tænkt mange tanker, der er lavet flere brainstorms og blyanten er blevet spidset adskillige gange - og alligevel er det rigtige firmanavn endnu ikke fundet.

Lyder det velkendt? Måske er det faktisk derfor du er landet på denne side? Uanset hvad, så kan jeg hjælpe med udvikling af kreative firmanavne, så forretningsidéen og markedsføringen kan søsættes.

Udover design, er jeg blandt andet uddannet i kommunikation og markedsføring, og jeg har gennem tiden "opfundet" en pæn portion firmanavne, samt navne til koncepter, kampagner m.v.

Christian Mølskov Cortsen - udvikler af firmanavne
Christian Mølskov Cortsen
Indehaver // Mølskov Studio

0+

tilfredse kunder


0+

projekter


0+

års erfaring

Image

Kunderne siger

Mine kunder giver mig 5 stjerner på både Trustpilot og Google.

Kæmpe anbefaling


"Christian fra Mølskov Studio er gennemført genial. Jeg har kun fået fantastiske og kreative designs og løsninger i samarbejdet, og bruger fortsat Christian hver gang jeg har brug for noget kreativt til fx en messe eller lignende."
Simon Martini
Partner | Marvinz

Super oplevelse og resultat


"Christian leverer overbevisende kvalitet i både håndværk, service og resultat. Vi undersøgte flere muligheder men på grund af Christians omhu og engagement var valget nemt. Vi er meget glade for resultatet og vil klart både bruge og anbefale ham."

Thomas Godt
Godt Bornholm
Image

Flere indgangsvinkler i processen med udvikling af firmanavn

Når jeg udvikler firmanavne for virksomheder, så bruger jeg flere indgangsvinkler i processen.

Der kan være inspiration at hente i produkt eller service, i værdier, i grundlæggeres navne eller noget helt fjerde.

Få nærmere indblik i processen her.


01

Afklaring

Vi starter med en snak over telefonen eller via et online møde, hvor jeg bliver klogere på virksomheden og behovene.


02

Tilbud

Når jeg har fået en god indsigt i opgaven, tænker jeg et par indledende tanker og fremsender herefter et skriftligt tilbud.

03

Proces

Hvis mit tilbud accepteres, går jeg i gang med opgaven. Det er en proces hvor der bliver afprøvet en masse muligheder.


04

Tjek

Inden forslag bliver sendt afsted, bliver potentielle firmanavne tjekket i databaser og i forhold til ledige domæner.


05

Forslag

Når jeg har 2-4 gode forslag klar, fremsender jeg det i en PDF-præsentation med info om tankerne bag firmanavnene.


06

Beslutning

Med en vis sandsynlighed, er der et af forslagene som har ramt plet. I visse tilfælde kræver det dog en runde 2 før vi er i mål.

07

Overdragelse

Når et endeligt firmanavn er godkendt, så overdrages det naturligvis til jer. 


Få tilbud på firmanavn

Har du spørgsmål om firmanavn?

Jeg har samlet de spørgsmål jeg oftest bliver stillet omkring udvikling af firmanavne lige her. Finder du ikke svar på dine spørgsmål, så kontakt mig endelig.